Tuesday, May 19, 2009

TiBa-tiBa Aku.....







aku dh set target dlm idup aku..smalam tengah2 aku baring nak tdo aku berangan jap bkn ar berangan tapi aku pkir2 target aku tuk ms dpan..terror x aku time nk tdo leh pkir target2 ni..hahaha..korg x tahu kdg2 aku imejin gak bila kawen nanti pe nak buat.hahahahaha..jahanam seyh aku..xpe2 lupakan seketika bab tu,meh tgk aku pt susunan idup aku..kita hy mrncang je..tuhan yg tntukan..
UMO :-
21- HABISKAN DIPLOMA
21- SMBG DEGREE
23- HABISKAN DEGREE
23- CARI KEJE N KEJE
24-SIMPAN DUIT,tolong MAKAYAH AKU(Beri duit kt diorg tiap2 bulan)dh tnmkan azam ni
25-BELI KERETA,dlm ms yg sm smpan duit gak
26-kalo boleh nak pi UMRAH ngn makyah aku
27-BELI RUMAH n smua2 aset untuk diri aku
28-KUMPUL DUIT LG (dlm ms yg sm cari calon)
29-KALO btul2 dh mntap,kawen sdh...huuhhuh..
30-Akan bersambung........





* seLAgi Diri AkU x MaJU n X berWAwaSAN AKU x kAN buAt pErKArA kAT uMo 29 puNYa.. TAKKAN NK BAGI PASIR KAT ANAK DARA ORANG KOT.bUKAN Sng NAk dIriKAN mASjID..JGN pKIr nafsu Je pkIr GAK sbLM n SLEpas KaWeN NNTI..

7 comments:

tazz said...

meh aku tlg sambung lagi sikit

31-dpt anak pertama
32-anak kedua
33-anak ketiga
34-anak keempat
35-anak kelima
36-anak keenam dan seterusnya..

hikhik

MaHzAN said...

mlmpauuu ko..hahahaaha..aduhh gle stahun 1 je ank aku..hahahaha

aKu NaKaL said...

wah haha.. nk gak nk gak..

31- 5 anak.. kembar beb.. haha

rileks2 bro.. aku tau ko mampu.. haha xP~

tea O_ais_limau(ais kurang ar) said...

har3... pergh... byk btol ank2...
kalu 40thn 10 org lah..hahha..pasni kt target xyah beli kete beli bas har3....

MaHzAN said...

hahaha..aduh broo..gle kembarr..xde hal punya..hahaha

MaHzAN said...

huhuhu..beli bas kuning sdh..wkakak..ni salah taz ni ckp psl anak2..uwaaaaa

tazz said...

adeh. sume aku je yg salah. dorg yg salah paham. aku ckp ko bela kucing. kuning ko setahun sekor je die beranak.