Tuesday, May 19, 2009

semua TAZ punya pAsAL!!! keh3

arrrrggghhhh...aku sbnrnya nak tdo..tapi tiba2 je x tdo sbb aku pi tgk blog taz dia kate byk icon lawa kt graphic glitter,so aku pe lagii mlyn ar..dr tdo awl trus tdoo lewat..tazz ko punya pasalni..bak gnti balik tdo aku..aku tdo kul 3 tau ..hahahahaaha

mahzan: "ish ni pehal lak aku mlyn mende ni"(ckp kuat lak smpai bapakaku dgr)
bapak aku: "olie ko x tido lg ke???dah2 pi tido...(ngan nada agak marah)
mahzan: "ye2 abah nak tido ni,cari bahan jap"(dlm ati ckp ni slah taz,hahaha)<==ayat cover baik punya ngan bapakaku
bapak aku: "bahan mende ko nak cari pagi2 ni"
mahzan: bahan assigment abah"...(mstiplikpehal anak dia cari bhn ,pdahal cuti sem..hahaha)
bapak aku: kebingungan....

3 comments:

aKu NaKaL said...

wah haha.. macam2 xP~

tazz said...

yela. sume salah aku kan?padahal aku tak suruh pon. mahzan kejam!! haha

BGurlz said...

lawaknya....pelik btl ko nie..sempat2 selitkan dialog dlm blog ko...bgs2