create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, August 3, 2010

BERFIKIR SEJENAK!!!

Assalamualaikum w.b.t...

HAI KORANG..sory x update blog sbb bz sangat2 pasal study n my life..Hari ini aku nak tulis sesuatu yang bt aku terfikir seketika..Selalunya aku akan share kt korg semua teantang pe2 yang berlaku dalam kehidupan aku.. Act aku rasa sangat menyesal pe yang aku bt sblm ni tanpa berfikir..sungguh cetek pemikiran aku...Pernah x korg duk sorg2 n berfikir perkara yang paling bodoh n tak patut bt dalam kehidupan seharian korg???Aku rasa kadang2 perkara bodoh aku bt tu leh mmbuat org sekeliling kita pandang serong n bukan2 pasal kita.Tapi aku terima semua ni dgn ati yang terbuka. Sebab x semua org perfect dalam kehidupan masing2. Begitu juga aku dan bermacam2 ragam manusia dalam kehidupan ni kita kne tempuh..Apa2 pn aku berharap segala kesulitan yang berlaku kt aku leh mendewasakan aku yg mcm kanak2 lagi ni..hahahahaha..xpelah..x semua org suka kita n x semua org berasa puas dengan kita..yang penting kita selalu berbuat baik n mulakan setiap ari DGN perkara yang baik2 bagi tidak mengulangi kesilapan yang lepas..THINK + !!!

No comments: