create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, July 21, 2010

arggghhhhh!!!!

Hari ini aku ada kelas Current Affairs dengan Miss Suhaizah. Tajuk untuk discussion hari ini pasal Regionalism. OMG!!! otak aku tak boleh berfikir gle!!!Aku try ikut pe yang miss ajar and ada gak aku tykan soalan pada miss. Padahal dalam kepala otak aku ni banyak lagi nak tanya.Senang cite aku tak faham langsung n aku py otak ZERO bab2 current affairs.Apa tu AFTA?ERF??ASEAN+3??MULTITERANISM??pe mende tu????? Aku masa diploma tak pernah jumpa subject ni sbb dulu bkn dak DPA aku dak DIA. pehh.. pehh..peh..dalam kelas tadi dah mcm orang bodoh n bengap semacam je. COME ON MAXAN!!!! ASAH SKIT OTAKKK TU!!!!! wlaupun tak pernah ambil paper ni berbanding dak2 kelas ko yg dulu pernah ambil, ko kne compete n follow diorg sama level!!!

Huuhhhhhhhhh!!!!!!!mengeluh banyak kali keluar dari mulut aku tadi..MAK TOLONGG SAYA!!!

time susah ni baru teringat cakap mak:

MAK: ko olie kalo berlajar tapi tak sembahyang ,tgk ler nanti..ko leh jadi tensen n gle. tak guna berlajar.. Tak boleh study. Sembahyang tu penting, nanti pe yang ko berlajar senang je masuk!!

AKU; hmmm....ok2 olie sembahyang mak....

SO MORAL OF THE STORY:- JGN LUPA SOLAT!!!
- STUDY AND REVISE BALIK PE YANG TAK FAHAM!!!
-COMPETE STUDY!!STUDY SMART!!

No comments: