create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, August 24, 2010

Yeah TERBAIK!!!

Selamat Pagi semua..Sudah 2 minggu kte menjalani bulan posekan..sekejap je rasanya..Study aku semakin ari semakin sibuk, setiap hari banyak assigNment, present n test2 sblm raya nanti. Tapi mood study aku still lg x berada pada tahap 100%, mybe 50% je aku rasa. hmmmm...Tapi dun wurry, aku dh susun jadual study aku after raya ni. After raya ni dah xleh nak bersenang lenang sbb final exam makin ari semakin dekat. Kena struggle korg betul2 sbb nak jaga pointer n at same time kalo dpt naikkan pointer lg bgus...Aminnn...Semoga sikap2 malas n anasir2 luar yg leh pengaruh aku drpd x study dijauhkan Ya Allah...Dan pada ms yang sama aku x tinggal gak suruhan2 Allah s.w.t.
STUDY!!STUDY!!STUDY!!STUDY!!!!SET YOUR OWN MIND MAXAN!!! Bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian!!YEAH TERBAIK!!!