create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 19, 2010

im back!!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... lama gak aku x updatekan blog aku selama ni..Ramai gak yg tertanya2 kenapa blog aku tetap sama je xde perubahan..Mesti ada yang jenguk2 tgk blog aku trus malas nak buka sbb xde prubahan..sorry korg..sbnrnya aku sangat2 bz untuk buka blog aku..Ada member aku ckp dia dh add blog aku ass list kt blog dia..apa2 pun thankzz ler sbb korg sudi gak nak add...hahahaha..Ok ler, memandang sekarang aku nak meluangkan ms sebaik yg mungkin untuk ceriakan blog aku ni, korg jgn wisau..setipa kali open je blog aku msti ada something yang baru..hehehehe..Untuk pengetahuan korg ler, aku byk story nak cite2 kt korang..ada cite yg best n de yg cite x best..hohohoho...so AKU mula aktifkan diri untuk menulis blog..

aku x reti sangat nak hias2 blog ni..hahaha.. x mcm blog org lain..tp xpe..aku try ar nak hias2 blog aku ni..pe2 pn bg ler komen k...so now..Start your Enjin MAXAN!!!!


No comments: