create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 19, 2010

letih...!!





Assalamualaikum..

hai korang..sekarang jam pukul 5.30 ptg..Aku baru je selesai menyapu, mengemas n mengemop rumah sewa n bilik aku..hu3..peh letih..arini xde kelas..So aku xnk bazirkan ms aku ngn benda2 yg x bgus..tiba2 tergerak ati nak kemas rumah..hehehehe..Actually rumah sewa aku di PANGSAPURI PUTERI KESIDANG..melaka...kt sini mojoritinya ramai gak org2 cina yg duduk dekat pangsapuri ni..Ada gak student2 yang duduk dekat sini...

sok pun xde kelas...xtahu nak btpe..aku igt aku nk study n kemas2 note aku kot..xsure ler..plan je tp x pnh nak bt gak kadang2..hu2..BG IDEA WEY!!!!


3 comments:

[m]i[s]$[y] said...

oit..pehal isnin slase ko xde cls..??
over..! hohohoho..

Gadis blogger said...

huyooo
berkilat lantai umh kaww
haha
bole jd suami mithali nihh :P

MaHzAN said...

huda: ari isnin arini je kelas xde..tp ari selasa mmg aku xde kelass...weeeeeeeeeeeeeeeeeee

eka; tgk org ler..licinkann..hahahhaha