create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, December 29, 2009

PaRt 1 TaHUn 2009


hello korang..apakabo smua..aku harap korg sihat2 ar ble dtg jenguk2 n lepak2 kat blog aku..mula2 aku nk minta maaf kt korg smua coz dh lama x update blog aku..nntah ar,bz sgt aku rs smpai x smpat nk merapu2 n jerit2 dalam blog aku ni..hahahaha..

pejam celik pejam celik thn 2009 ni dah nak blah wey..dtg lak tahun baru 2010..aduhh..begitu bykk lak pkara2 yg blku spnjg thn 2009..x silap aku,setiap kali nk tahun baru je aku de gak story2 kt korg tntg kngn2 manis,masam,bacin,busuk n wangi smua..hahahaha..tapi mmg setiap tahun yg pergi je msti ar ada mcm2 yg korg jumpa n tmpuhi,bkn aku sorg jekan..tul x beb!!


k skrg aku nk cite perkara wangi,manis n harum kt sini..ha3..tahun 2009 adalah tahun yg bg aku bermakna gak dlm spnjg hidup sbb pe??sbb tahun ni aku berjaya mnghabiskan study aku dlm peringkat diploma..rmai yg tahu aku study kt uitm ambil diploma in accounting..so aku dah grad
ngan jayanya serta dh siap pergi knvo lg Bulan 10 aritu beb..1st time dlm idup aku pkai jubah n topi ala2 4 segi n naik pntas trima skrol diploma aku..pehhh,time tu beb aku cakap kt korg smua perasaan bangga,nak nangis,terharu,belagak,poyo n pe2 ar yg aku rs time tu smpai xleh nk bgth korg smua..hahahah,xleh blah..ms knvokesyen aku ,smua family aku de,abg2,akak,adik2,akak2 ipar aku,ank sedara aku n yg pling pnting aku py big boss n 2nd bigg boss aku..ha2,makayah aku ler..time tu aku tnjuk kt diorg smua,ank n adik dia ni dh hbis study..uwaaaa....wajah gembira btul2 terpancar kt muka makayah aku ms aku knvo..diploma ni tanda hadiah bagi pngorbanan makayah aku beb!!

Itulah slah 1 perkara maniss yg berlaku spnjanggg 2009 wey..tapi korg jgn igt aku de maniss je,ada gakk yang x manisnye..so aku smbg part 2 py stiry psl thn 2009 aku ye..tungguuu!!!


zaassssssssssss....................

1 comment:

aKu NaKaL said...

tahniah..

1 family pergi nih.. hehe

muke jambu tak tahan.. haha xP~