create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, March 6, 2011

JUALAN kOmik-kOmik..

LOVE COMICS

A.C.C. NATION COMICS

ACTION COMICS
SCARY COMICS
OTHERS

hai korang..selamat malam beb..tiba2 aku nak share ngn korang hobby aku..so de ms tadi aku ambil pic komik-komik yang aku kumpul...Actually sebelum ni 1 kotak..banyak...but anak2 buah aku balik kg diaorg pinjam,ada gak yang ambil terus..aku pun tak kisah..dah banyak sangat..bagi jelah..ha3..ni yang still lg tertinggal..Rasa nak jual je komik2 ni..anybody nak beli dari aku..Jual murah2 je..heheh..yang peminat komik ler..call me k..hu3



komik-komik yang still lagi ada!

4 comments:

azi nur said...

wah banyaknye....

BGurlz said...

zan, kenapa ko xpernah getahu ko minat bc komik mcm nie...bolehlah aku pinjam dr dulu...hahah

MaHzAN said...

huhuhu..byk sgt..x terkata..huhuuh

Anonymous said...

Btul ke komik2ni nk dijual.. ad lagi ke.. klau ad sy nk.. bpe satu??