create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, June 1, 2008

"LaYaN sUdAh"



ASSALAMUALAIKUM...





1stly aku nk ckp tq byk2 kt korg semua yg sanggup luangkan masa skjp lepak2 n jenguk2 aku py blog yg biasa2 je ni..Aku baru je start bt blog ni,dpt th psl blog2 ni dr sorg mmber gurlz aku ni..tgk cam leh lyn je sbb tu aku mengaktifkan 1 blog yg diberi nama khas "BuDaK MaHzAN"..bLOG ni aku reka untuk cite psl semua tntg aku,tntg life aku n semua ar yg berkaitan tntg aku beb..mmmm dpd aku mmbazirkan ms dr bt pkr2 yg x bgs lbih baik aku bazirkan time aku kt sini..faedah ar gak..hahaha..




Ok kita start blog ni cite tntg diri aku k...Nama aku yg yg penuh ialah MAHZANI FAZLI SALIH.Dkt family aku diorg panggil nick aku "oLiE " N then dikalangan member2 aku diorg pgl "mahzan".Aku py hometown kt bee pee,johor..Aku ank ke 5 dpd 7 org adik beradik..4 lelaki 3 pompuan..Aku ni jenis yg hapy,kdg2 tgk gak keadaan..jenis yg xsuka dipaksa2 n then aku lyn je semua yg boleh aku lyn..kira trandmark aku dlm khdpn aku ialah "LAYAN SUDAH"..Aku paling rapat ngn my mom k dpd bapakk aku..Aku pn xth ar knp coz slalunya ank laki ni ngn bapakk leh kaw team tapi aku biasa2 je ngn bapak akuu,tapi aku stiil ambil brt tntg bapakk aku ni..sape x syg bapakk sendiri wey..pe2 hal aku slalu mnta kt mak aku.huhuhu mybe aku jnis takut ngn bapak aku kot..ye ar bapak aku bekas tentera,pgkat sarjen sbb tu dia tgs skit ngn family aku beb..aku,abg2 aku,akak aku n then adik2 aku semua kitaorg satu kpala..ni yg best beb bila dpt family yg cm aku ni..


ok ar aku xnk ar cite byk2 tntg diri aku coz x best ar nk cite semua kan..so aku akn cite satu persatu tntg semua yg aku pnh alami kisah2 silam aku n then hal2 yg berkaitan..hehehe..korg nntikan ye..anyway kalo korg dh bace semua setiap kali blog yg aki create ni so ringan2 knlh tgn beri komen kt blog aku..dpd situ mane th aku leh mengupgradekan n then tgk klmhn aku..aku jnis xkisah beb..kate org baik ckp jujur kt depan dpd ckp2 kt blkg ni..aku plg benci manusia cmtu..okies....LaYaN sUdAh......







No comments: