create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, July 20, 2010

SUPER GIRL by SJ


MY FAVOURITE VIDEO FROM SUPER JUNIOR!!

stylo & smart!!!

seBab DIA aku bersabar!!

Apa itu sabar? Banyak benda yang harus kita bersabar sebenarnya. Sekarang aku belajar bersabar untuk seseorang. Aku tak tahu kenapa aku mahu belajar bERSABAR terhadap perkara yang sering berlaku dengan dia. Mungkin itu salah satu dugaan yang harus aku tempuhi untuk mengenali seseorang lebih rapat lagi.. Sejak perkenalan aku dengan seseorang, aku suka bersabar, kerana itu adalah salah satu cara untuk mengelakkan dari perkara yang tak sewajarnya berlaku.Sebelum ini aku seorang yang bukan penyabar. Tetapi keajaiban telah berlaku. Kadang- kadang aku terfikir:

KENAPA AKU SUKA BERSABAR DENGAN DIA?
KENAPA AKU SUKA BERTOLAK ANSUR DENGAN DIA?
KENAPA AKU SENTIASA BERFIKIR POSITIF TENTANG DIA?
KENAPA AKU TAK MUDAH MARAH DENGAN DIA?
KENAPA AKU TIDAK LETIH UNTUK MEMAHAMI DIA?
KENAPA??KENAPA??KENAPA?

JAWAPANYA:

"SEBAB DIA AKU SUKA BERSABAR"
"SEBAB DIA AKU TIDAK MAHU DIA SUSAH HATI"
"SEBAB DIA AKU TAHU DIA SEBENARNYA"
"SEBAB DIA AKU TIDAK SANGGUP MARAH DIA"
"SEBAB CARA DIA AKU TIDAK MUDAH LETIH"

Monday, July 19, 2010

letih...!!





Assalamualaikum..

hai korang..sekarang jam pukul 5.30 ptg..Aku baru je selesai menyapu, mengemas n mengemop rumah sewa n bilik aku..hu3..peh letih..arini xde kelas..So aku xnk bazirkan ms aku ngn benda2 yg x bgus..tiba2 tergerak ati nak kemas rumah..hehehehe..Actually rumah sewa aku di PANGSAPURI PUTERI KESIDANG..melaka...kt sini mojoritinya ramai gak org2 cina yg duduk dekat pangsapuri ni..Ada gak student2 yang duduk dekat sini...

sok pun xde kelas...xtahu nak btpe..aku igt aku nk study n kemas2 note aku kot..xsure ler..plan je tp x pnh nak bt gak kadang2..hu2..BG IDEA WEY!!!!


STUDY!!

























meja study yang akan aku gunakan sepanjang aku study..kcikzz je..hahhaah
beg : B.BOSS jam: VINCCI pencil box: LUCKY
semua item kt ats paling berguna untuk aku!!!

Lappy Aku!!


yeah!!!!my new lappy!!!!!
sudah lama aku impikan untuk mempunyai lappy sndiri...
masa diploma xde lappy pn asyik pjm org je,hu3 skrg ms degree dh de lappy sndiri!!
nak ucapkan terima kasih my Mum sebab belikan aku lappy ni di pc fair kt bp mall...
SAYA SAYANG EMAK SAYA!!!!hehehehe.....

AkU tERSEDAR......

Untuk pengetahuan korang, sekarang aku belajar di UITM kampus Bandaraya Melaka..Aritu aku de lepak2 ngn clasmate n housemate aku smua..minum petang...sambil minum2, aku borak2 ngn member2 aku...tiba2 aku terpandang ada sorang mamat...badan dia sgt2 beso..aku pn terkedu n smbil ckp ngn ayat cmni " PEH BESO GLE MAMAT TU,INI KALO PUKUL AKU CNFIRM AKU TRUK KNE HABIS2SAN"...huhuhhuhuhu

di pendekkan cite, tiba2 aku kne sound ngn sorg member aku ni...dia ckp "ZAN, KO NI X BAIK JUDGE ORG CMTU, X SEMESTINYA MUKA GANAS, BADAN BESO DIA TU ORG GENGSTER..MANE TAHU HATI DIA BAIK!!!" dengan nada yang agak marah gak..
aku pun trus tersentap n terdiam x terkata apa2 pn..actually korg kalo nak th..aku ni ble nmpak org yg muka ala2 gengster n ganas msti aku assume org tu cam gengster..hehehehe...THATS my WEAKNESESS kalo korg nak th..after minum2 je trus balik..atas moto aku terfikir apa yg kwn aku sound td..BTUL GAK..SEBENARNYA KITA X LEH JUDGE ORG TU BT PERTAMA KALI..mane tahu dia baik hati ke..cm muka je tuhan kurniakan cmtu..

so after kejadian tu, aku trus ubah aku py persepsi...x semestinya org yg muka yg agak garang n ganas kita assume diorg pn ganas n gengster..so korang kalo ada yg cmtu,kita jgn judge terlalu cpt beb..coz x smua org cmtukan..kenal dulu..APA2 PN AKU NK CKP TIME KASIH PADA BRO!!!ko dh sedarkan aku..hehehehe..

apa2 pn Layan SuDah!!!

im back!!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... lama gak aku x updatekan blog aku selama ni..Ramai gak yg tertanya2 kenapa blog aku tetap sama je xde perubahan..Mesti ada yang jenguk2 tgk blog aku trus malas nak buka sbb xde prubahan..sorry korg..sbnrnya aku sangat2 bz untuk buka blog aku..Ada member aku ckp dia dh add blog aku ass list kt blog dia..apa2 pun thankzz ler sbb korg sudi gak nak add...hahahaha..Ok ler, memandang sekarang aku nak meluangkan ms sebaik yg mungkin untuk ceriakan blog aku ni, korg jgn wisau..setipa kali open je blog aku msti ada something yang baru..hehehehe..Untuk pengetahuan korg ler, aku byk story nak cite2 kt korang..ada cite yg best n de yg cite x best..hohohoho...so AKU mula aktifkan diri untuk menulis blog..

aku x reti sangat nak hias2 blog ni..hahaha.. x mcm blog org lain..tp xpe..aku try ar nak hias2 blog aku ni..pe2 pn bg ler komen k...so now..Start your Enjin MAXAN!!!!