create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, July 19, 2010

STUDY!!

























meja study yang akan aku gunakan sepanjang aku study..kcikzz je..hahhaah
beg : B.BOSS jam: VINCCI pencil box: LUCKY
semua item kt ats paling berguna untuk aku!!!

Lappy Aku!!


yeah!!!!my new lappy!!!!!
sudah lama aku impikan untuk mempunyai lappy sndiri...
masa diploma xde lappy pn asyik pjm org je,hu3 skrg ms degree dh de lappy sndiri!!
nak ucapkan terima kasih my Mum sebab belikan aku lappy ni di pc fair kt bp mall...
SAYA SAYANG EMAK SAYA!!!!hehehehe.....

AkU tERSEDAR......

Untuk pengetahuan korang, sekarang aku belajar di UITM kampus Bandaraya Melaka..Aritu aku de lepak2 ngn clasmate n housemate aku smua..minum petang...sambil minum2, aku borak2 ngn member2 aku...tiba2 aku terpandang ada sorang mamat...badan dia sgt2 beso..aku pn terkedu n smbil ckp ngn ayat cmni " PEH BESO GLE MAMAT TU,INI KALO PUKUL AKU CNFIRM AKU TRUK KNE HABIS2SAN"...huhuhhuhuhu

di pendekkan cite, tiba2 aku kne sound ngn sorg member aku ni...dia ckp "ZAN, KO NI X BAIK JUDGE ORG CMTU, X SEMESTINYA MUKA GANAS, BADAN BESO DIA TU ORG GENGSTER..MANE TAHU HATI DIA BAIK!!!" dengan nada yang agak marah gak..
aku pun trus tersentap n terdiam x terkata apa2 pn..actually korg kalo nak th..aku ni ble nmpak org yg muka ala2 gengster n ganas msti aku assume org tu cam gengster..hehehehe...THATS my WEAKNESESS kalo korg nak th..after minum2 je trus balik..atas moto aku terfikir apa yg kwn aku sound td..BTUL GAK..SEBENARNYA KITA X LEH JUDGE ORG TU BT PERTAMA KALI..mane tahu dia baik hati ke..cm muka je tuhan kurniakan cmtu..

so after kejadian tu, aku trus ubah aku py persepsi...x semestinya org yg muka yg agak garang n ganas kita assume diorg pn ganas n gengster..so korang kalo ada yg cmtu,kita jgn judge terlalu cpt beb..coz x smua org cmtukan..kenal dulu..APA2 PN AKU NK CKP TIME KASIH PADA BRO!!!ko dh sedarkan aku..hehehehe..

apa2 pn Layan SuDah!!!

im back!!!

Assalamualaikum...

Alhamdulillah... lama gak aku x updatekan blog aku selama ni..Ramai gak yg tertanya2 kenapa blog aku tetap sama je xde perubahan..Mesti ada yang jenguk2 tgk blog aku trus malas nak buka sbb xde prubahan..sorry korg..sbnrnya aku sangat2 bz untuk buka blog aku..Ada member aku ckp dia dh add blog aku ass list kt blog dia..apa2 pun thankzz ler sbb korg sudi gak nak add...hahahaha..Ok ler, memandang sekarang aku nak meluangkan ms sebaik yg mungkin untuk ceriakan blog aku ni, korg jgn wisau..setipa kali open je blog aku msti ada something yang baru..hehehehe..Untuk pengetahuan korg ler, aku byk story nak cite2 kt korang..ada cite yg best n de yg cite x best..hohohoho...so AKU mula aktifkan diri untuk menulis blog..

aku x reti sangat nak hias2 blog ni..hahaha.. x mcm blog org lain..tp xpe..aku try ar nak hias2 blog aku ni..pe2 pn bg ler komen k...so now..Start your Enjin MAXAN!!!!


Tuesday, December 29, 2009

PaRt 1 TaHUn 2009


hello korang..apakabo smua..aku harap korg sihat2 ar ble dtg jenguk2 n lepak2 kat blog aku..mula2 aku nk minta maaf kt korg smua coz dh lama x update blog aku..nntah ar,bz sgt aku rs smpai x smpat nk merapu2 n jerit2 dalam blog aku ni..hahahaha..

pejam celik pejam celik thn 2009 ni dah nak blah wey..dtg lak tahun baru 2010..aduhh..begitu bykk lak pkara2 yg blku spnjg thn 2009..x silap aku,setiap kali nk tahun baru je aku de gak story2 kt korg tntg kngn2 manis,masam,bacin,busuk n wangi smua..hahahaha..tapi mmg setiap tahun yg pergi je msti ar ada mcm2 yg korg jumpa n tmpuhi,bkn aku sorg jekan..tul x beb!!


k skrg aku nk cite perkara wangi,manis n harum kt sini..ha3..tahun 2009 adalah tahun yg bg aku bermakna gak dlm spnjg hidup sbb pe??sbb tahun ni aku berjaya mnghabiskan study aku dlm peringkat diploma..rmai yg tahu aku study kt uitm ambil diploma in accounting..so aku dah grad
ngan jayanya serta dh siap pergi knvo lg Bulan 10 aritu beb..1st time dlm idup aku pkai jubah n topi ala2 4 segi n naik pntas trima skrol diploma aku..pehhh,time tu beb aku cakap kt korg smua perasaan bangga,nak nangis,terharu,belagak,poyo n pe2 ar yg aku rs time tu smpai xleh nk bgth korg smua..hahahah,xleh blah..ms knvokesyen aku ,smua family aku de,abg2,akak,adik2,akak2 ipar aku,ank sedara aku n yg pling pnting aku py big boss n 2nd bigg boss aku..ha2,makayah aku ler..time tu aku tnjuk kt diorg smua,ank n adik dia ni dh hbis study..uwaaaa....wajah gembira btul2 terpancar kt muka makayah aku ms aku knvo..diploma ni tanda hadiah bagi pngorbanan makayah aku beb!!

Itulah slah 1 perkara maniss yg berlaku spnjanggg 2009 wey..tapi korg jgn igt aku de maniss je,ada gakk yang x manisnye..so aku smbg part 2 py stiry psl thn 2009 aku ye..tungguuu!!!


zaassssssssssss....................

Monday, December 28, 2009

the real is back


fuyoooo...dah lama rupanya aku x update blogg aku...rmai yg tanya2 kt aku blog aku tu nk kne bom dulu ke pe baru leh update..hahaha..sorry ar korg..spnjangg akuuu x update blog aku macam2 berlaku kt diri aku lorh..ok..start skrg aku akan stiry ar pe2 n update blog aku ni..mahzan is back!@!@! wait me yeee!!

Sunday, August 16, 2009

huhuhuhuhuhuhu...

soorrrryyyyy kawan2!!!1saya sekaranggg bzzzzzz...nanti2 ea updateee!!!